New IN : Dekorativa + Preparativa Veljača 2016.



Pozdrav dragi moji! 

Moram reći da u prvobitnom planu nisam imala namjeru pisati uskoro new IN. Međutim, shvatila sam da sam skupila zapravo jednu finu hrpicu proizvoda koje sam kupila proteklih mjesec dana i da svakako zaslužuju post kao najavu jer će dosta njih dobiti i svoju zasebnu recenziju. Neću previše duljiti tako da se odmah bacamo na post.

Započeti ću s dekorativom. Nekako ovaj mjesec za mene je bio naglasak upravo na njoj, a sve ostalo što je kupljeno izvan ove kategorije nekako je dospjelo u košaricu jer sam potrošila zalihe.
  

Prvo, znate da je početkom drugog mjeseca u Kozmo drogerije došla kozmetika Aura za koju je vladao veliki interes.  Imala sam želju uzeti jedan od ruževa međutim swatchevi me nisu baš kupili. Onda mi je pažnju zaokupio ovaj Cover Me! korektor i činjenica da stvarno imaju svijetle nijanse. Ovaj korektor se slobodno može koristiti i ispod očiju za prosvjetljivanje. Planiram ovom proizvodu  dati recenziju idući tjedan tako da ne ću previše o tome.  
  

Ubrzo je došla i vikend akcija u Kozmu tako da sam uzela novu Glamour Doll Lashes maskaru, moj favorit iz cijelog Catrice asortimana maskara. A njenu recenziju pročitajte ovdje.
  

Već duže vrijeme želim tuš u gelu i konačno sam kupila ovaj od Catrice-a koji se može naći samo u Müller-ima na  njihovim velikim stalcima. Moram reći da sam oduševljena. Ugodan je na očima, matt, dugotrajan, vodootporan i lako se nanosi. Uvijek sam skeptična kada dođe do tuševa za oči, i teško je nadmašiti essence liquid ink ali ovaj od Catrice-a je svakako uspio.
  

Pala je i još jedna narudžba s PINK pande. Ovaj mjesec sestra mi je imala rođendan tako da sam joj odlučila uzeti jednu od MUR paleta. A kada već kupujem i plaćam poštarinu u košarici su se našao i Freedom Pomade gel za obrve.  Konačno sam došla do ovog proizvoda! Gledala sam ga dugo već na službenoj Freedom stranici i sada kada su ga dobili na PINK pandi uzela sam svoj primjerak. ABH pomade mi je ipak financijski previše, tako da je ovo odlična alternativa za mene, cijena mu je 50 kn na PINK pandi i izbor nijansi je zaista odlična.  Još sam u fazi testiranja a recenzija ide također idući tjedan.
  

Kao poklon uz paletu i pomade, dobila sam dva MUR pigmenta i to nijanse Angelic i Etiquette. Ako me pratite znate kako volim ove pigmente a recenziju čitajte ovdje.
  


Isto tako, obavila sam još jedan online shopping ali ovaj puta s e-baya. Naručeni su kistovi za oči, set kistova za lice i jedan kist za puder. Svi su stigli u roku od 2 tjedna. A nešto detaljnije o njima svakako ću pisati uskoro.  Gdje ćete moći i pronaći linkove za iste.
  

Naručila sam i ove trepavice jer sam tražila nešto dramatičnije trepavice od onih koje imam. Za sada su samo jednom isprobane i moram reći da su iznenađujuće udobne na očima.  LINK
 

Što se dekorative tiče to je to. Od preparative uzela sam samo dvije stvarčice a to su BIOBAZA kremica za lice(travel size 5 kn). Vidjela sam recenziju kod kolegica na blogu Little Makeup Guest i morala sam probati. A hodajući po dm-u i Kozmu primjetila sam i da imaju full size ovih kremica koje košta oko 17 kuna tako da ako vam se ovaj travel size svidi možete uzeti i veliko pakiranje. Ja ih koristim kao dnevnu kremu i  savršeno mi odgovara, razmišljam o kupnji full size-a.
  

Kupljen je i Byphasse gel za umivanje jer mi se svidio sastav i čini se kao blaži ali efektivan gel. Korišten je već oko tjedan dana i baš mi se sviđa efekt. Lijepo očisti kožu bez isušivanja i iritacije.
I to je to od mog newIN-a svakako imam posla s recenzijama. Pišite mi jeste li što probali od ovih proizvoda i o čemu želite čitati. 

P.S.  Blog kroz tjedan dana navršava svojih 6 mjeseci :D Ne mogu vjerovati da je već toliko prošlo i da smo tu gdje jesmo :D Trudit ću se idući tjedan osmisliti jedan mali znak pažnje za vas. Tako da pratite blog!  A isto tako nastojim se i  vratiti u svoj normalni raspored objavljivanja a to je 3 posta tjedno! Čitajmo se i dalje! 

Želim vam lijep pozdrav. 

Xoxo

Vaša, IV.

Primjedbe

  1. Baš mi je drago da se i tebi svidjela ova Biobaza kremica, kistići s ebaya mi izgledaju baš ok pa jedva čekam recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremica je super :D a kistići će nadam se što prije haha :D

      Izbriši
  2. BIOBAZA kremica za lice- gdje si je kupila,da i ja probam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo malo pakiranje je kupljeno u dm-u. Nalazi se tamo gdje stoje svi mini preparati za putovanja.

      Izbriši
  3. Draga čestitam na 6.mjeseci i želim ti još sto puta toliko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Opet si se zanjela sa kupnjom ;)
    I mene baš zanima kakvima će ti se pokazati ovi dlakavci sa ebay-a :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obavezno recenzija Freedom gela za obrve??? Jako me zanimaju,koliko su kvalitetni...koristim Anb pomade,pa i ako je ovo isto tako dobro,više je isplativo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, to mi je i jedna od prvih stvari s liste koju ću napisati jer mislim da ni nema baš puno priče o njima. Samo si moram još uzeti koji dan čisto da dobro "upoznam" proizvod haha :)

      Izbriši
  6. Jako lijepe stvarčice! Posebno mi se sviđaju kistovi ;)
    Ovaj Byphasse gel koristim već dosta dugo i odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene su oduševili, pogotovo set za oči :D Za gel se slažem :D

      Izbriši
  7. Prvo, slike mi se jako svidaju :)
    Sto prije pisi o kistovima dugo ih zelim kupiti pa uvijek smetnem nekako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, cestitam na pola godine bloganja :)) <3

      Izbriši
    2. Hvala i hvalaa haha :) Potruditi ću se :) <3

      Izbriši
  8. Još jučer sam čitala post, ali nisam stigla komentirati. Obavezno recenzija kistića, ovih što su kao slični real techniques. Obavezno obavezno. :) I čestitke na pola godine bloganja, divna si i samo takva ostani, vjerujem da ćeš uspjeti u ovome što radiš. Pratim mnnogo blogerica ( vlogerica ) stranih, ali od naših si mi ti najdraža, imaš talent za šminkanje tako da, bolja si mi i od onih ' naših najpopularnijih ' samo takva ostani i daleko ćeš dogurati. Veliku ti pusu ostavljam. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala hvala ti punooo ^_^ Nemas pojma kako mi je ovako lijepi komentar uljepšao današnji daan <3

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU