RECENZIJA: Manhattan Loose powder



Pozdrav svima! 

Danas vam pišem o proizvodu koji koristim na dnevnoj bazi i koji se uvukao u moju rutinu u ne namjeravam ga izbaciti  tako lako.  Radi se o Manhattan Loose Powder, odnosno puderu u prahu u najsvjetlijoj nijansi  01. NATURAL.



Puder dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju s poklopcem na odvrtanje. Prekriven je  plastikom s rupicama  koja osigurava da se puder na raspe po svuda i dolazi s „jastučićem“ pomoću kojeg se nanosi. 


 

Količina koju ćete dobiti je 20 g što je poprilično  mnogo. Koristim ga već više od mjesec dana i tek sam ga malo potrošila. Po tome pretpostavljam da će trajati jako dugo. Isto tako koristila sam ga jednom u srednjoj školi još i sjećam se da sam ga imala mjesecima, uz svakodnevnu uporabu. Od dana otvaranja trebate ga potrošiti u roku od 30 mjeseci


 
Nijansa koju ja imam je Natural 1, radi se o izrazito svijetloj nijansi pudera koja malo vuče na rozi podton, međutim puder na koži ne mijenja boju, odnosno ne čini me roza, ako me razumijete. Ima blagi efekt posvjetljivanja. I matira mi kožu  oko 7-8 sati.


  
Prah je izuzetno fino mljeven a kožu čini baršunasto mekom i jako lijepo se blenda. 
 


A sada kako ga ja koristim? Ima puno načina na koji možete koristiti ovaj puder za razliku od klasičnog pudera u kamenu. I upravo zato sam se toliko navukla. 

U kombinaciji s velikim kistom dat će lagano matiranje i prirodan svjež izgled za vas koji trebate samo nešto što će fiksirati puder. Ja naginjem na masnu stranu sa svojom kožom i odlično funkcionira. 

Kada ga nanesem pomoćujastučića“ koji dolazi s puderom. Tada daje potpuno matiranje i izuzetno dobro fiksiranje. Međutim nisam fan potpuno matt finisha pa svejedno pošpricam s malo spreja za fiksiranje a koža tada stvarno odlično izgleda. 

Nekoliko puta sam pokušala i baking metodu s ovim puderom i moram reći da je jako dobar. Inače baking metoda je poprilično teška i ako se radi s lošijim puderima može izgledati loše neprirodno i umjesto brisanja sitnih borica, naglasiti ih. Meni se čak u nekoj mjeri i sviđa kada to radim s ovim puderom. Vjerujem da je tako zato što je izuzetno fino mljeven. 

Svi znate da je trend matt ruževa potpuno zaludio beauty svijet i da svaka linija kozmetike izbacuje svoje inačice. Međutim takvi ruževi mogu biti isušujući ako se radi o nekvalitetnim inačicama. Ili koštati koju kunu više.  U svojoj kolekciji imam dosta ruževa koji nisu matt a boje obožavam. Budući da ne volim ruževe koji imaju sjajni finiš,  samo lagano natapkam prstom ovaj puder u prahu i izblendam i on ga savršeno matira i produlji trajnost a opet ne isušuje usne. Isto tako ima blagi efekt posvjetljivanja. A ruž koji je fiksiran na ovaj način se neće tako lako prenijeti ili preslikati.  Možete  nanijeti i dva sloja  ruž – puder – ruž – puder za bolju prekrivnu moć ili ujednačeniji efekt ili čak ruž- puder – ruž kako bi produljili trajnost obično ruža ako vam se ipak više dopada sjajni finish.





Cijena ovog proizvoda je 59,90 kn. Isplati se jer dobijete puno proizvoda koji će trajati a moći će se koristiti za puno toga. Može se nabaviti u dm-u a ja sam ga kupila povodom akcije od -40%  na svu Manhattan kozmetiku koja, vjerujem, još uvijek traje. 

Sastav: 



Kada pogledate sastav, vidjet ćete da sadržava Talc Dimethicone,  potonji je jedan od silikona za kojeg vjerujem da pridonosi tom zaglađivanju kože i mekoći koju osjećate kada nanesete ovaj puder. Međutim, može imati i komedogena svojstva kao i Talc, odnosno začepiti pore i uzrokovati prištiće.  Ja imam izrazito osjetljivu kožu i prištiče lako dobijem, ali na meni nije izazvao nered. Samo budite sigurni da te navečer skinuli sav make up temeljito i neće biti problema.




Jedina negativna strana koju mu ja nalazim je činjenica da je praškasti proizvod i da se mora paziti s njim jer može se prosuti.  Ali kod mene malo opreza za dobar proizvod je dobar kompromis. Što vi kažete? 

Kako se vama čini ovaj proizvod? Jeste li mu već dale priliku? Znate li još koje odlične pudere u prahu? :D Slobodno mi pišite! Do idućeg puta! 

Xoxoxo

Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Mislila sam da samo ja prakticiram puder kao podlogu za sjenila i pri pravljenju mat ruza. Ne volim takve pdere kao sto ovaj iz razloga sto sam vrlo nespretna i doslovno bi ovaj puder bio svugdje samo ne na meni. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha znaš da se i meni zna dogoditi da ima po svuda. Imam svoje dane :D Što se matiranja ruža tiće to sam tek prije 2-3 tjedna skužila da stvarno funkcionira. :D

      Izbriši
  2. Imala sam ga davno i čak mislim da je završio u otpis jer ga nisam stigla potrošiti u par godina s toga potpisujem da je vrlo isplativ. Trenutno koristim Alverde i nije loš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam pikirala alverde. Kada ovog dovršim planiram isprobati i njega :)

      Izbriši
  3. Čula sam samo dobre stvari o ovom puderu. Inače nemam naviku zaustavljati se pokraj Manhattan countera, ne privlače me baš njihovi proizvodi, ali mogla bi pružiti priliku ovome, kad već kažeš da je dobar. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekako kao ti zaobilazila manhattan. Iskreno da nije bilo popusta i ovog zadnjeg trenda baking metode i ja ga ne bi opet uzela :)

      Izbriši
  4. odlucila sam ga kupiti jer je bio u bipi na 40% i jako mi se svidja, dugo sam trazila neki puder u prahu a da je ovako fino mljeven, s njim fiksiram okoloocno podrucje i korektor i nekad ga lagano dam preko pudera u kamenu jos na cijelo lice. naravno nijansa je ova najsvjetlija haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja :D iako sam sada počela samo njega nanositi na cijelo lice. Čisto jer sam ljena za još proći puderom u kamenu haha :)

      Izbriši
  5. Zvuči zbilja super, ali se bojim tih praškastih proizvoda, vjerujem da bi toga više bilo okolo mene i po meni, a najmanje na licu :D
    Možda ga i uzmem kad potrošim Catrice Mattnešto u kamenu jer uvijek mi treba neki dobar puder za matiranje i fiksiranje, ali prije kupnje ću još razmisliti haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah da da :D S ovim puderom dolaze rizici :) Ali vjerujem da se isplati :))

      Izbriši
  6. Dosta cesto zaobilazim Manhattan proizvode pojma nemam zasto, isprobala sam samo njihove lakove za nokte :D
    Ovo mi se cini dobro, ali ne znam zbog tog talca u sastavu zbog pristica :/
    Vjerojatno cu prije pricekati happy weekend u bipi ili u dm-u neko snizenje :)
    Da manje novca zazalim ako mi ne bude odgovarao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da još uvijek za 10 bodova u dm-u možeš uzet popust od -40% na cijeli manhattan asortiman. Bar je vrijedilo prije par dana kada sam gledala. Onda me je izašlo nešto više od 30-tak kuna. I mene su malo sastojci prepali na prvu. Jer sam u zadnje vrijeme počela baš pratiti i "učiti" o njima haha. Ali čak iako sam sklona prišićima ovaj mi nije prouzročio nered. :)

      Izbriši
  7. Moja stara ljubav! <3 Koristila sam ga dugo, dugo, no na kraju sam shvatila da mi lice baš nije zahvalno na njemu i prestala..
    svejedno mi je i dalje drag s obzirom da je bio jedna od prvih pudera u prahu koje sam kupila! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovaj bio prvi u prahu :) ostao je u pozotivnom sječanju pa sam morala probati opet :)

      Izbriši
  8. Imam Deborah transparenti puder i u početku mi je bio super, no sada kao da mi se lice priviknulo da njega pa i dalje tražim savršen transparentni puder koji mi fiksira korektor i puder da mi se ne uvuče u pore i bore, pogledati ću jel' ima još uvijek njega u Dm jer otkako je 40% nema ničega skoro. :) Nadam se da ću ga uhvatiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina je da je rasprodan često, pogotovo otkako je popust. Držim fige da ga ipak pronađeš :))

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU