Recenzija: CATRICE cosmetics ALL MATT puder.




Pozdrav svima!
Iako sam zapala u krevet jer me lovi nekakva prehlada/viroza (nešto?!) nisam imala mira i zaista sam imala želju staviti ovaj puder na test. Spomenula sam ga već u svojim favoritima.

Koristim ga već nekoliko tjedana stoga mislim da mogu dati realnu sliku i svoj dojam, a budući da mi je koža od prehlade u lošijem stanju nego inače i uz konstantno brisanje nosa, ovaj put sam ovom puderu zadala ozbiljan zadatak. 

Ako vas zanima nešto više, nastavite čitati!

 Catrice kaže: 
 
CATRICE cosmetics All Matt Plus puder namijenjen je masnoj koži. Obećava matiranje, dugotrajnost te tvrdi da ne sadrži ulja.  




S druge strane pakiranja, stoji da također sadži pigmente za reflektiranje svjetla i daje satin-matt finish i ujednačen ten.  Iako je namijenjen masnoj koži, ovaj puder bi trebao biti  hidratantan.  




 Doziranje, tekstura i nijanse.
 
Puder sadrži pumpicu za doziranje a tekstura ovog pudera je gušća, ne razlijeva se po ruci kada ga istisnete. 



Raspon nijansi je izuzetno dobar za djevojke sa svjetlijom kožom. Ja koristim 010 Light Sand biege, najsvjetliju iz ranga. A postoji još 4 nijanse raspon pogledajte (ovdje).



 Gdje kupiti i cijena? 
 
Kupiti ga možete u svim drogerijama koje sadrže Catrice kozmetiku a to su Müller, Dm, Kozmo, a u zadnje vrijeme primijetila sam da je i Bipa uvela Catrice i Essence u svoju ponudu.

Cijena mu iznosi nešto oko 50-tak kuna. Trenutno ne znam točno da li je cijena različita u različitim drogerijama. 

 Sastav proizvoda. 

INGREDIENTS: AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ambalaža i rok trajanja  

Trebate ga potrošiti u roku od 12 mjesci od otvaranja.  Dolazi u staklenoj matt čvrstoj ambalaži od 30 ml/ 1.01 fl.oz.

Testiranje! 
  
Moja koža je masna u području T-zone a na predjelima brade i čeljusti suhasta zbog čestih nepravilnosti. Mogu reći da ovaj puder  poprilično lijepo stoji i na jednom i na drugom tipu kože, tako da probleme s isušivanjem nisam imala kao ni s pretjerani mašćenjem. Time ovaj puder opravdava „hidratantnost“ koja se nalazi u opisu s poleđine proizvoda. 


Za početak, za nanošenje koristila sam ravni kabuki kist za puder (e-bay) i lagano tapkajući i kružnim pokretima umasirala ga u jedan dio lica.



 Kao što možete vidjeti na slici.



 Također, nanijela sam bazu za puder (primer) na samo jedan dio lica, kako bih vidjela ima li nekakve značajne razlike ukoliko se baza ne koristi. 


Jedan sloj je poprilično ujednačio moje nepravilnosti lagano crvenilo, međutim nije 100% prekrio sve. 

Jedan sloj izbliza.

Moram reći da je ovaj puder nadogradiv, stoga još jedan sloj preko područja koja su „zahtjevnija“ svakako može doći u obzir. Budući da nisam koristila nikakav korektor kao inače, nanijela sam taj dodatni sloj na područje brade i ispod očiju. 


Nakon toga sam dovršila ostatak make up-a i nanijela tek dašak pudera u prahu za lagano matiranje i fiksiranje (to je nešto  što uvijek radim).
Na fotografiji ispod, možete vidjeti flash photography test, te da ovaj puder nema nikakav flashback. To je bilo nešto što sam i mogla očekivati, jer ne sadrži nikakav SPF. Upravo iz tog razloga je izuzetno pogodan za slikanje. 


Flash Photography test.

Puder jako dobro prekrio nedostatke i da sasvim lijepo i prirodno se stopio s kožom te ne „sjedi“ na koži kao neki drugi puderi. Finish mu je lagano satin-mat kao što i obećava a osjećaj je potpuno ugodan, nije težak. 




A sada što se tiče trajnosti, danas me čak jako lijepo iznenadio. Budući da sam prehlađena i non-stop su maramice u pogonu očekivala sam izuzetno crveno, nadraženo područje oko nosa te da će se puder skinuti već s drugim brisanjem. 

Međutim, u prva dva sata puder uopće nije ostajao na maramici. Ispod možete vidjeti sliku nakon 2 i po h nakon nanošenja. Poprilično dobro, zar ne? 


Nakon 2 i pol sata.


Nakon sveukupno sedam sati nošenja i dalje sam bila zadovoljna. Nije bilo neke razlike između strane na kojoj je bio primer i one na kojoj nije.


Nakon 7h bez baze i sa bazom.

 Puder je i dalje dosta dobro izgledao iako se lagano počeo brisati s područja nosa. A na T-zoni sam se lagano krenula sjajiti. Bez obzira na to, puder nije ostajao na prstima ili na odjeći, a rumenilo je još uvijek bilo postojano i vidljivo :D 


Nakon 7h izbliza

Sve u svemu, od mene Catrice ima petice od mene za ovaj puder. Postojanost, tekstura i prekrivanje su odlični te na mojoj koži funkcionira sasvim dobro u ovo doba godine. Koristim ga gotovo svakodnevno a definitivno kada ga potrošim, vjerujem da će ovo biti jedna ponovljena kupovina. 


Jeste li koristili ovaj proizvod i kako vam se čini? Ako niste imate li želju probati? 

Do idućeg puta, lijep pozdrav! 

Xoxox

Vaša, Iv.  

Primjedbe

  1. Nisam ga još probala, ali imam u planu nakon ove recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) Javi kako je prošao kod tebe kada ga probaš :)

      Izbriši
  2. Recenzija je super! Samo ne znam koja od nas dvije će ga prvo probati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ti je recenzija! S čime slikaš?

    http://nikolinasbeautyworld.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Za slike koristim Samsungov digitalac, imaš ga na ovom linku :)

      http://www.samsung.com/us/photography/digital-cameras/EC-DV150FBPLUS

      Izbriši
  4. Morat' ću konačno probati taj puder. Svi ga hvale! :) nego, reci mi, kako postigneš toliku dugotrajnost rumenila? Gotovo je jednako i nakon 7h nošenja! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je toliko dobro prvenstveno zbog pudera :D To je jeeedino rumenilo koje posjedujem (essence 60 Life's a cherry izašao iz asortimana (ups)) I nosila sam ga na svima puderima do sada inače je super ali na dobrom puderu još bolje izdrži. Svakako pazim da ne nanosim puder u prahu preko tog područja prije nanošenja rumenila tako da bolje prijanja na kožu i veže se s puderom a samim time i duže traje :)

      Izbriši
    2. baš ću probati dal' funkcionira i na meni, jer mi rumenilo najbrže nestane s lica :)

      Izbriši
  5. Meni nije bio dobar jer imam pomalo dehidriranu kožu, a i oko prištića mi je isticao suhoću. Ali mi je zato sve drugo od Catricea super :) Puderi također.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je koža malo dehidrirana razumijem da nije baš odgovarao. :/ Na svu sreću catrice ima fin asortiman puderčića pa si svatko može izabrati ponešto. Meni je ovo mi je tek prvi :) super mi je što su pristupačni i nijanse su dosta svijetle za nas sireve :P

      Izbriši
  6. Kao prvo,moram ti reci da si recenziju odlično napisala. Slučajno sam naišla na tvoj blog i super mi je. Da se vratim na temu ovog posta, i ja sam zadnjih mjeseci koristila ovaj catrice make up isto u najsvijetlijoj nijansi i stvarno sam zadovoljna,pogotovo jer je u drogerijama teško naći odgovarajuci puder za nas svjetlog tena
    :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :) Drago mi je da ti se dopada i recenzija i blog :) Onda se slažemo :) i ja mislim da Catrice je jedan od rijetkih koji imaju dobru ponudu što se nijansi za svjetiliju kožu tiče :)

      Izbriši
  7. Dakle, jedva sam dočekala da pročitam recenziju jer se i dalje premišljam, kupiti ili ne kupiti. Mogu ti reći da si me nagovorila da ga kupim! Sada samo čekam neki džeparac pa da napokon mogu kupiti neki normalan puder. Ovaj koji trenutno imam, toliko štedim da to nisu istine. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :D Been there done that :D čim je bočica pred kraj krenem s planom štednje :')

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU