nedjelja, 11. listopada 2015.

B-day Post: Let's Celebrate With Manicures !




Pozdrav svima!

Iako sam vam obećala samo dva posta ovaj tjedan na svojoj facebook stranici ipak sam još odlučila uhvatiti zadnji val i pisati vam još jednom.   Budući da mi je danas rođendan htjela sam vas počastiti manikurama koje sam radila ovaj tjedan. Bilo ih je dosta jer sam se igrala novim pečatom :D  A kako to i biva kod mene, kada imam novu igračku onda mi ne izlazi iz ruku naredna tri dana. Na kraju imam jednu čokoladno - skoro jestivu manikuru da vas počastim povodom rođendana :D 
Neću duljiti s puno teksta, pustit ću vas da uživate u slikicama uz par kratkih rečenica o proizvodima koje sam koristila!


     1.  Purple Forrest 





Baza:  Mr. Nail XL Diamond Force & essence gel polish 52 amazed by you
Pečat: (e-bay), pločica: (e-bay) i essence stampy polish 001 Stamp me white!
Top Coat: Eveline mini Max. 



       2. Gray grid 




 Baza:  Mr. Nail XL Diamond Force & essence gel polish 53 rock my world
Pečat: (e-bay), pločica: (e-bay) i essence stampy polish 001 Stamp me white!
Top Coat: Eveline mini Max. 





  3. Red Passion 




Baza:  Mr. Nail XL Diamond Force & essence gel polish 14 do you speak love?  
Pečat: (e-bay), pločica: (e-bay) i essence stampy polish 001 Stamp me white!
Točkalica: (e-bay)
Top Coat: Eveline mini Max.


 

 4. Chocolate Strawberry 





Baza:  Mr. Nail XL Diamond Force & essence no make up look 03 powdery nude
Jagoda: essence: 13 forgive me , 17 jucy love  i  25 prince charming 
Čokolada: 45 yumiiii!



I to je to od mene! Kako vam se sviđaju manikurice? Pišite mi slobodno koja vam je najdraža iii do idućeg puta, lijep pozdrav! 

Xoxo

Vaša, Iv.



Broj komentara: 12:

  1. Ova zadnja baš mami da odem po još čokolade :)
    I crvena je baš lijepa, ma u stvari sve mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *.* Baš mi je drago da ti se sviđaju! :*

      Izbriši
    2. i sretan ti rođendan :D (zaboravila sam napisati u prvom komentaru haha)

      Izbriši
  2. Joj joj koliko kasnim, sram me bilo, aali želim ti sveeee naj,najbolje za ročkas, da ti bude lijepo u Zg, da i dalje uživaš u svom blogiću i da ti se ostvare sve male i velike želje :***
    Čik pogodi koja mi se manikura najviše sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaooo ja kasnim još i više od Mile :D Sretan rođendan draga i da ti se ispune sve želje!!!!
    Manikura pod brojem 3 mi je favorit! :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) :) Ma nema veze ovako imam osjećaj da mi rođendan duže traje :')

      Izbriši
  4. Lijepo si nas počastila za rođendan (sretan ti bio :)), prekrasne manikure, sve bi ih isprobala da imam lijepe i duge nokte, 2. mi je manikura najnaj, a jagodice su mi preslatke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) I hvalaa :))

      Izbriši