Nailart: Lovely red & white manicure inspired by summer




Prošli tjedan me baš ulovila inspiracija za noktiće i jednostavno se nisam mogla odvojiti od pečata.
U ovom postu vam donosim ovu jednostavnu, crveno-bijelu manikuru inspiriranu s ljetom koje nam odlazi. A kako sam ju napravila pogledajte dalje u postu.


Za početak sam oblikovala i očistila nokte. Trenutno su vrlo kratki za moj pojam i okruglog oblika. Iako ne ću lagati nedostaju mi moji dugi noktići tako da krećem ponovno s puštanjem.





Kao bazu, koristila sam svoj standardni učvršćivač za nokte Mr. Nail XL Diamond, te nastavila s nanošenjem laka u boji.



Na prstenjak i palac nanijela sam bijeli lak od Maybellinea, nekako se ne odvajam od njega zadnjih dana jer sam zaista nekako u razdoblju bijele boje. Iako, mogu reći da sam u potrazi za jednim kremastim dobro pigmentiranim bijelim lakom, tako da ako imate kakve prijedloge slobodno vas slušam :D  



Na ostale nokte nanijela sam crveni lak od Evelinea iz kolekcije Colour Show, na žalost boju ne mogu pronaći, radi se o tamnijoj crvenoj nijansi.Oba laka sam nanijela u dva sloja. 


Potom sam koristila pločicu s ebay-a koju sam davno naručila.


Za pečat sam koristila bijeli lak od essencea stamp me! white 110 te nanijela sliku na crveni nokat, a na bijelima pečat sam radila pomoću Evelinovog laka. Budući da ovi lakovi nisu namijenjeni za pečatiranje, nisam dobila onu tamnu nijansu, već lagano roza uzorak. Koji mi se zapravo i jako svidio. 



Eventualne mrljice sam počistila kistom te nanijela završni sloj laka. 


 


I ovo je završni rezultat. 








 

Nadam se da ste uživali u još jednoj manikuri. Uskoro mi dolaze neki novi "alati" i pločice tako da možete očekivati još toga. A također, nisam ni zaboravila Nail Art basics. :D  U svakom slučaju,  do slijedećeg  puta,

Lijep pozdrav, 

Xoxo

Vaša, Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU