Nail Art: Coffee Foam




Pozdrav svima

U ovom postu vam donosim manikuru inspiriranu pjenom kave :D Nedavno sam s e-baya naručila nekoliko pločica za pečatiranje i sada kada je večina tu, jednostavno se svakodnevno igram s njima. I ovaj put vam donosim video, tako da možete vidjeti što sam točno radila da bih dobila ovakav efekt.

U nastavku posta pročitajte što vam je sve potrebno. Također, stavila sam puno slika  možda malo i previše ali kada je bilo teško odoljeti. Uživajte! ;)

Hi guys!
This time I did manicure inspired by a coffee foam. I recently ordered a few stamping plates from e-bay, and now I just can't stop playing with them. I incorporated a video into this post so check out my YouTube channel for it.  In this post I will list down below all the details and products used as well as a few pictures of manicure I hope u enjoy it!

 

Proizvodi korišteni (product used):


Mr. Nail Diamond XLForce as a base coat.

Golden Rose 05, and essence 45 yummiiii! As a base colors.

Essence gel-look plumping top coat



Stamping plate from e-bay (link) and stamper from e-bay (link)


Ovo je zapravo vrlo jednostavna ali efektivna manikura. Za bazu sam nanijela oba laka, svaki na jednu polovicu nokta pazeći na čistu liniju prijelaza. 
 This is basiccaly simple manicure. I put nude color on one half of nail and the darker color on the other. 


Potom sam odabrala dizajn pjene i nanijela iste boje koje sam koristila za bazu, samo u suprotnom položaju, na pločicu. 
All you need to do is to apply same polish on the stamping plate but in opposite order. 


Sve na što morate pripaziti jest da dobro poravnate dizajn s crtom na noktima i gotovo :D Za kraj nanesite top coat.
Last but not least, make sure you place the design in line with your polish line at the middle and apply top coat! 

A možete i pogledati moj video!
And you can watch my video!


I ovo je završni rezultat!
 And you're done!















Kako vam se svidjela ova manikura? Biste li ju nosile na svojim noktićima? :D do idućeg puta, 

lijep pozdrav,

Xoxo

Vaša, Iv. 

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN