Nail Art Basics #2: Ombre nails.







Pozdrav svima! 

Danas vam donosim drugi po redu post iz serije Nail Art Basics. Ovaj puta ćemo se pozabaviti ombre noktima. U nastavku vam donosim detaljne fotografije, a pri kraju i video! Da da, konačno sam se odlučila malo upustiti i u pravljenje videa! Kako mi je to pošlo za rukom, možete vidjeti na kraju posta, ili kraću verziju na mom instagram profilu (ovdje). Uživajte! 

Što sam koristila / Product used :


Mr.Nail Diamond XL Force
Maybelline COLORAMA, 51
Wet'n'wild, Wild shine  E429D Dreamy Poppy

Essence nail art express dry drops
 Essence nail art stampy polish
Essence gel-look plumpink topcoat
Ebelin  Make-up spužvice, trokutaste

Točkalica, kamenčići, i pečat – ebay ( nemam na žalost linka, kupljeno davno)
I pločica, TIAN XIN-21 EBAY (Klik!)




Za početak sam nanijela bazni lak i dva sloja boje koja je svjetlija preko cijelog nokta. Pričekala sam da se u potpunosti osuši a potom krenula na ombre efekt. 


Za ombre će vam trebati nekakva spužvica, ja koristim kozmetičke spužvice iz dm-a marke Ebelin. I kod mene one najbolje funkcioniraju. 


Započela sam s nanošenjem prvo tamnije boje na stranu spužvice a potom svjetlije, u sredini lagano miješajući ih. Te potom lagano prevaljala preko nokta, prvi put preporučujem valjanje, a potom lagane pokrete tapkanja, na taj način ćete izblendati prijelaz između dvije boje. 






Proces sam ponovila nekoliko puta, s tim da sam drugi put pazila da na spužvici ima više izmiješane boje kako bi se sve još bolje stopilo. 


I tu je kraj ombre efektu!



 Ovdje slobodno možete staviti top coat i bit ćete gotovi, za mene ovdje priča nije stala i potrudila sam se dodatno ukrasiti ovaj ombre. Obje boje su me podsjetile na romantično raspoloženje, stoga sam odabrala dizajn sa srcima s ove pločice.


I nanijela ga na srednji prst i prstenjak. Te potom počistila sve. 



 
Ostale nokte sam ukrasila s kamenčićem nakon nanošenja debljeg sloja top coata. 




I ovo je završni rezultat ! 





Nadam se da vam se sviđa! 






Do slijedećeg puta, 



Lijep pozdrav

Xoxo

Vaša, Iv.

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU