Kako postići prirodne konture lica u 5 koraka.




Pozdrav svima! :D 

Ulazimo u nešto hladnije razdoblje ovih dana, i pomalo s prvim jesenskim temperaturama, mnogi od nas su već izgubili ljetnu preplanulost. Koža je postala bljeđa i svjetlija a s tim konturiranje nešto veći izazov.  Konturiranje lica je odlična tehnika za postizanje dimenzije. Ističu se ispupčeni dijelovi a oni dublji se potamnjuju, i na taj način se uklanja efekt koji puder ostavlja, „flat-face“. 

Kao i u svemu što se tiče make-upa, s izvlačenjem kontura, posebice ako radite dnevni look treba se pridržavati one „manje je više“. A ako vam je koža još poput moje, potpuno blijeda, ovo već može biti izazov. Ne samo do toga da sve mora biti savršeno izblendano već da odaberete nijanse koje će na važem licu biti prirodne i činiti prirodnu sjenu.


U ovom postu vam donosim kako to ja radim i neću vam lagati, kada god imam malo više vremena za šminkanje posvetit ću se radije tome da mi koža izgleda dobro nego li nabaciti nekakva sjenila :) Donosim vam pet savjeta kako da to sve ne izgleda preočito a opet postignete taj lagani i prirodni izgled zdrave kože.  Stoga, možemo krenuti. 

Za početak, donosim vam par slika proizvoda i kistova koje koristim pri ovoj tehnici. 

Redom s lijeva na desno kist za rumenilo, konture i pude u prahu.

Kist za highlighter, konturre nosa i za korektor.

PRVI KORAK 

Odabir pravog korektora za highlight je izrazito bitan. Trenutno koristim Catrice kamuflažnu kremu, jer imam manjih problema s podočnjacima i nepravilnostima na području brade, stoga mi je bitna i prekrivna moć korektora a ne samo efekt posvjetljivanja. Osim toga, koristila sam u ovu svrhu prije i Loreal touche maguqe koji ima nešto manju prekrivnu moć,  ali veći učinak higlightanja te ne isušuje kožu kao Catrice kamuflažna krema.  
 Da se vratim na početak i pojasnim zašto je bitno pronaći dobar proizvod za higligtanje.  Mene služi ova logika, ukoliko ste presvijetli da bi konture intenzivno zatamnili, onda se okrenite intenzivnijem posvjetjivanju.  Ono što trebate naglasiti na svojem licu korektorom su slijedeći dijelovi sa slike: 




DRUGI KORAK

Idući korak je nanošenje tamnijeg pudera ispod jagodica obraza (pazite da ne nanesete puder predaleko, stanite otprilike u ravnini gdje vam počinju obrve), na strane nosa i na kraju na rubove lica kako bi postiglo lagani efekt užeg lica. Za ovaj korak koristim puder u prahu iz seta essence shading powder 01 light. Jer, opet,  omogućava mi da dobijem puno nježnije prijelaze i puno prirodniji izgled nego li kada koristim kremaste proizvode za tu namjenu. 

Stanite s bronzerom u ravnini obrva,


TREĆI KORAK  

Zatim blendanje! Blend, blend i još jednom blend. Najduži i najvažniji dio. Koristeći blender  ili kist (ja preferiram hello beauty blender jer ostavlja prirodniji izgled)  krenite od svjetlijih dijelova i lagano utapkajte proizvod u kožu. Nakon toga isti postupak ponovite na tamnijem dijelu. Ovo je za mene novija metoda koju od nedavno koristim. A ključ je upravo u beauty blenderu. Jednostavno daje prirodne prijelaze koje ni jedan drugi kist koji posjedujem ne može nadmašiti.

ČETVRTI KORAK

Zatim nanesite puder u prahu na područja lica na kojima su korišteni kremasti proizvodi kako biste spriječili  micanje proizvoda i nakupljanje u boricama i porama. 


PETI KORAK

Te za kraj nanesite malo rumenila. Kod mene rumenilo ponajviše promijeni strukturu lica, i još za kraj koristim highlighter iz istog essenceovog seta.  Kako bi lagano pojačala učinak korektora kojeg sam koristila za posvjetljivanje. Iii to je to :D



Finish je prirodan, konture neprimjetne a opet su tu, lagano varaju oko da nije sve ravno :D

Kako vam se svidjela moja tehnika? Hoćete li ju isprobati? Pripremila sam za kraj video. Možete pogledati kako sve to izgleda u procesu. (klik klik) 


Do idućeg posta, lijep pozdrav! 

Xoxox

Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Super post,bas mi se svidjaju kistovi koje si koristila.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)) sada vidim da sam zaboravila napisati da su s e-baya :)
    Xoxo

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU