RECENZIJA: Le Petit Marseillais linija za kosu s maslinom i akacijom



Pozdrav dragi moji! / Hello Gorgeous!
Danas vam donosim recenziju linije koju jednostavno obožavam! Le Petit Marseillais asortiman proizvoda za njegu kose postoji već neko vrijeme na našim policama, i moram priznati da u početku mi nisu pobuđivali neki poseban interes za svoje proizvode Međutim, sasvim slučajno naletjela sam na neke popuste prošle godine i odlučila probati ovu liniju, a danas čitate zašto ju upravo ovoliko volim.
Today, I had to make a dedicated post to my favorite hair care line, from Le Petit Marseillais ! So let's get started!

Moja kosa nakon ljetnih mjeseci je poprilično izmućena, slamnata i u većini puna ostatak teških maski koje sam koristila tijekom ljetovanja. Upravo zato se vračam ovoj liniji uvijek iznova jer sanira sve gore spomenute probleme a evo i kako! 
---
Every year after summer, my hair is full of heavy residue form masks and treatments, it is dull, damaged and I have major split ends. It looks almost fried, and I can’t do anything to style it properly.  But this line actually helped me a lot with all the issues listed! And this is why! 


Šampon dolazi u  plastičnom pakiranju, zelenkaste boje. Nije proziran, ali je izuzetno tekuć. Dakle budite oprezni s doziranjem kako ne bi završio po svuda, jer stvarno nije ni najmanje gust. Vrlo dobro se pjeni, a ono zbog čega ga ja jako volim jer to da kosa nakon ispiranja škripi pod prstima. Dakle imam osjećaj da je u potpunosti čista.
---
Shampoo comes in green plastic package, and it is very liquidly so be careful with it! However, I love how it makes my hair feel squeaky clean (literally) but not dried up at all! 

E sad ja preferiram takve šampone, ali do sada sam imala love-hate odnos jer takvi šamponi su (upravo zato jer stvarno očite kosu) znali ju nekada ostavljati i suhom. Kod ovog šampona to se ne događa, ne ni nakon prvog pranja niti nakon 3 potrošene bočice. Mislim da preskočim i regenerator, da ne bi imala velike probleme sa suhom kosom.  Još mi ne ide u glavu kako uspijeva, ali zaista imama osjećaj čiste kose, koja je jako mekana podatna i strši po svuda već lijepo i kompatibilno se ponaša. 
---
This is only shampoo that I used over and over and it gives my hair same effect every time. It makes it soft, compatible and easy to style, while cleaning it effectively! 


Bez obzira na kvalitetu šampona, i regenerator mi je uvijek pri ruci. Nanosim količinu veličine oraha na vrhove i srednju dužinu kose, te ostavim da djeluje 2-3 minute. Zanimljivo je kako tijekom ispiranja opće nemam osjećaj da sam na kosu stavila puno regeneratora, niti da moram se potruditi da ga isperem. Imam osjećaj kao da je kosa upila proizvod a višak jednostavno spadne pod laganim mlazom. 
---
Conditioner, I love to use every time after shampooing just to nourish my ends a bit more. I apply it and leave it for 2-3 minutes, and I really have feeling like my hair just absorbs most of the conditioner.  


Isti slučaj je s maskom, ali ona je nešto ipak intenzivnija, i preporučila bi ju kod suših tipova kose, ja svoju kosu znam dobro iscijediti nekada i ručnikom ( jer tako piše na pakiranju) te onda nanijeti masku od korijena do vrhova.
---
 The same case is with the mask, but since it is a mask it is a bit more intensive. I love to use it every now and then. After shampooing, I towel dry my hair and then simply apply a decent amount of mask! 

Kosa mi nakon 3 minute upije što je moga upiti a ostatak ispirem. Nakon pranja s ovim proizvodima, kosa ostaje mekana, čista i lepršava te se vrlo lako oblikuje. 
---
After 3 minutes I run warm water and rinse everything out! And after this routine, mine hair feels fresh clean and super soft. 


Ova cijela linija je za mene čista petica, te ju nastavljam koristiti i u hladnijem razdoblju!
---
I really love this line I would rate it 5/5! Have you tried it? 

Jeste li vi probali ove proizvode i ako su se pokazali na vašem tipu kose?
Kupljeno u dm- drogerijama, cijena šampona (250ml)  i regeneratora (250ml) je oko 20 kuna, a maske oko 35 kn (300ml)
Xoxo
Ivana

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN