TOP PROIZVODI TRAVNJA 2017




Pozdrav dragi moji!
Mjesec travanj je već iza nas, stoga danas znate što vas čeka. Top proizvodi u 5 kategorija lice, kosa, šminka nokti i tijelo. Odnosno moji već tradicionalni mjesečni favoriti.


Sigurno ste već puno čuli o novoj L'Oreal Extraordinary CLAY liniji za kosu, jer je proteklih dva mjeseca otkako se nalazi na policama o njemu se piše na sve strane. U moju rutinu se ušetao samo šampon, koji je odnio mjesto pobjednika u kategoriji kosa za ovaj mjesec. Ova bočica koju gledate je zapravo prazna, ali budući da mi se jako svidio, planiram probati još i regenerator iz iste linije idući mjesec i napisati recenziju.

Prošli mjesec me iznenadio i paketić essence kozmetike a u favorite su se uvukli odmah ova dva lakića. Prvo, naizgled nude nijansa koja je zapravo na noktima više metalik i presijava se s žuto bijelim odsjajem, te kraljevsko plava nijansa iz linije Color Boost jer sam naravno obožavatelj plave boje.


Ovaj neobičan kamenčić koji vas možda zbunjuje je zapravo Lush kamen za piling. Dobila sam ga prije nekoliko mjeseci od vrlo drage kolegice Iris <3 međutim ovaj mjesec je bio u posebnom pobogu upravo zbog toga što sam testirala losion za samotamnjenje. Moram priznati da je ovaj kamenčić spasio stvar a miris mu je božanstven kao i kod svih lush proizvoda.
 

Na tronu dekorative ovaj put je Maybelline FIT me! puder. Odličan puder za svakodnevnu uporabu za kojeg planiram detaljnu recenziju uskoro!

Te zadnje, u kategoriji njege lica, hodajući po dm-u primijetila sam ovu preslatku malu bočicu Baleine micelarne. Prva stvar koja me kupila je to da bočica nije ogromna tako da je micelarna dobra i za putovanja, a druga micelarna uopće ne peče moje osjetljive oči. Zasigurno odličan proizvod za nešto manje od 15 kuna!

Xoxo
Ivana

Primjedbe

  1. ajme ovu malu micelarnu uopce nisam skuzila u dm-u, bas je dobra za putovanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam je primjetila prije par tjedana i prvo što mi je palo na pamet je upravo to da je savršena za putovanja. A onda me i oduševilo to što lijepo skida šminku, a ne peče mi oči koje su inače dosta osjetljive.

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN