Vjenčanice - MANZARA - Spremate li se za svoj poseban dan?


Drage moje djevojke!

Danas vam donosim uzbudljivu suradnju s MANZARA online trgovinom i predstavljam vam  kolekciju vjenčanica 2017. godine. Znam da među vama ima djevojaka koje se spremaju za "svoj poseban dan" a u svim tim pripremama nama ženama je izuzetno bitna vjenčanica.

Rijetko koja od nas nije već zamišljala kako bi ta idealna haljina trebala izgledati i vrlo vjerojatno i vi kao i ja imate tu ploču na Pinterestu s idejama za vjenčanja. A sada, možemo "baciti oko" na što nam nude iz MANZARE. Prije svega, ukoliko niste upoznati s ovim dućanom, Manzara fashion je međunarodna internet trgovina s trendy ženskom odjećom. Prisutni su na više europskih tržišta, te nude visoko kvalitetnu odjeću po zadnjim modnim trendovima. Nedavno su u svoju ponudu ubacili i vjenčanice.  Osim ponude vjenčanica, pronaći ćete velik izbor haljina za razne prigode, kao i mnogih drugih artikala.
Meni još svadba nije u planu, ali prema mom izboru, evo nekoliko haljina koje su mi odmah zapele za oko.

Lourdes

Prva haljina me osvojila svojim gornjim dijelom. Sviđaju mi se delikatni detalji čipke na ovratniku, i  kako je zapravo jako klasična i minimalistička a opet odaje taj dašak profinjenosti i glamura. Nekada su i najjednostavnije opcije, najbolje opcije, zar ne?

LINK 

LINK 

LINK 
Vjenčanicu Lourdes možete pronaći ovdje: LINK 

Cimone

Za one koji obožavaju haljinama u obliku sirene, evo još jedan takav primjer. Haljina je  minimalistički ukrašena, ali zaista predivna sama po sebi. Ovo bi odlično stajalo visokim djevojkama s figurom pješčanog sata. Iako priznajem ja se ne bi odlučila za ovu haljinu jer imam osjećaj da previše volim papati :D

LINK

LINK
Vjenčanicu Cimone  možete pronaći ovdje: LINK


Caron

Osobno, preferiram haljine koje nisu premasivne i koje jednostavno padaju uz tijelo. Mislim da su detalji čipke na gornjem djelu haljine i na leđima upravo ono što ovu haljinu zaista čini posebnom i vrijednom pažnje.

LINK

LINK
Vjenčanicu Caron možete pronaći ovdje:  LINK



Fernanda 

 Ali ponekada i suptilni detalji mogu činiti veliku razliku, moram reći da mi se stvarno dopada nježna baby pink boja krinoline ove haljine i suptilna čipka koja se spušta preko nje.

LINK

LINK
Vjenčanicu Fernanda možete pronaći ovdje: LINK

Patrice

Kao šećer na kraju, moram reći da je mene apsolutno kupila ova haljina. Sviđa mi se kako kombinira spuštene naramenice koje su u trendu trenutno s odvojenim gornjim i donjim dijelom haljine. Taj mali dio kože koji proviruje je po mom mišljenju ono nešto što ovu vjenčanicu  čini potpuno netradicionalnom a opet interesantnom i predivnom.


LINK

LINK
Vjenčanicu Patrice možete pronaći ovdje:LINK

Definitivno odabir vjenčanice nije ni malo lak zadatak svake mladenke, ali nadam se da vas je ovaj post bar malo inspirirao u potrazi. A za sve vas koji ste kao i ja samo pasli okice nadam se da ste uživali.

Za sve vas koje ste zainteresirane, ovom prilikom ako pri kupnji vjenčanice upišete promo kod WEDDING-12  i dobit ćete 10% popusta i besplatnu poštarinu! 

A osim vjenčanica, MANZARA nudi i velik izbor haljina za djeveruše, djecu, ili za neke druge prigode, stoga cijelu ponudu stranice možete pronaći OVDJE

Do idućeg puta, šaljem vam puno pozdrava!

Vaša IV. 

* post je izrađen u suradnji s MANZARA web trgovinom 
*fotografije preuzete s web-shopa: http://www.manzara.hr/





Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN