RECENZIJA: Catrice THE ESSENTIAL NUDE paleta sjenila


Sigurno već znate da je Catrice izbacio prošli mjesec novi asortiman proizvoda! A to je upravo ono što veseli svakog tko je zainteresiran za šminku. Proteklih godina essence i Catrice su podosta poboljšali kvalitetu i proširili asortiman, a svake sezone novi proizvodi su sve bolji i bolji, stoga nije ni čudo da su svi ludi za njima.
Mene su najviše zanimale njihove palete sjenila, jer swatchajući ih u dm-u zaista su se činile ludo pigmentirane!

Catrice je izašao s 4 verzije ovih paleta, a ja sam izabrala nude verziju jer mi je nekako se činila kao najbolji omjer matt i shimmerastih nijansi. Od ostalih paleta evo koje se nalaze u asortimanu.


Ova paleta se sastoji od 9 nijansi sjenila, 1 highlight nijanse, jedne tamne smeđe matt nijanse za definiranje i 7 nijansi različitih podtonova od kojih su 2 shimmeraste i 5 matt finisha.




Pigmentacija ovih sjenila je jako dobra, sama sjenila su mekane baršunaste teksture i većinom se dobro nanose i blendaju, jedini problem stvarala je najtamnija SCULPT nijansa koja ako ne nanosite malo po malo se dosta teško blenda.




Kao minus ovoj paleti navela bi da su sjenila jako slična i da se vrlo lako stope u jedno te isto. Prve dvije nijanse glavnog reda su gotovo pa identične. Odlične su za fiksiranje primera na očima i prije nanošenja drugih sjenila ali razlike među njima na oku gotovo pa i nema. Dvije shimmeraste nijanse su dobre, razlika je mala ali primjetljiva. Dok zadnje tri nijanse su mi posebno drage jer stvarno možete regulirati dubinu oka i to u nijanse koji se najviše mogu „razlikovati“.

U principu, ovo je jedna paleta pogodna za djevojke koje ne vole eksperimentirati i drže se istog neutralnog looka svaki dan. Zasigurno možete postići nježni svakodnevni look, a i našminkati se i dramatično za večer u gradu. Sjenila su stvarno dobre kvalitete i lako je raditi s njima.

Ono što bi ja vrlo rado voljela probati i vidjeti u drogerijama je jednu ovakvu paletu punu živih boja za sve nas koji volimo eksperimentirati, kao i jednu toplu paletu punu berry i crvenih nijansi :D Mislim da ih je u drogerijama gotovo pa nemoguće naći.


Još jednom dobro obavljen posao od Catrice branda. Kako se vama sviđaju ove paletice i jeste li već probale koju?

Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Vidi se napredak u kvaliteti i pigmentaciji, iako mene osobno ovakve drogerijske palete nikada nisu puno privlačile. 🙂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :D Ja inače volim dosta Catrice pa su me zato ove palete i kupile :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN