NewIN: DEKORATIVA Beauty UK, Catrice, Maybelline

Prošli mjesec me uhvatila lagana manija za dekorativnom kozmetikom, a uz to, dogodilo se da su Catrice i essence izbacili toliko novih stvarčica da je jednostavno bilo preteško odoljeti i ne probati bar neke. Što sam to ulovila, pogledajte u nastavku!

Parcijalne trepavice sam dugo vremena izbjegavala jer zahtijevaju dosta vremena za nanošenje. Ali udobnost na očima se ne može mjeriti s bilo kojim drugima. Jednostavno kao da ih nemate, pogotovo ako ne pretjerate s njima, a opet daju ono nešto svakom look-u.


Prvo što me privuklo iz Catrice asortimana su palete sjenila i odmah sam ugrabila jednu! A osim nje, u mojoj košarici se pronašao i Beauty UK lip Matter s kojim sam ugodno iznenađena. Oba ova proizvoda će dobiti recenziju ovaj mjesec, stoga ako vas zanima više, nastavite pratiti moj blog!

U mojoj kolekciji ruževa, pronašao se još jedan nudač i ovaj put od Alverde-a. Moram priznati da prije nisam ni doživjela da alverde ima ruževe dok nisam dobila jedan, koji me oduševio kremastom teksturom. Stoga sam se odlučila kupiti i jednu nude nijansu koju sam podosta nosila posljednjih tjedan dana.

Na idućoj slici je, kako ja to volim reći, moja ekipa za dugotrajan make-up. Baby skin primer je već pronašao svoje mjesto u mojim favoritima, a i za njega ćete moći čitati detaljniju recenziju, Beauty UK je standardna baza za sjenilo koju sam imala i prije i obožavala, a essence sprej za fiksiranje obožavam, ne samo za fiksiranje cijelog lica, već i za intenzivniji nanos sjenila.

U košarici su se našli i Catrice kamuflažni korektor, ovo je žuta nijansa za korekciju tamnijih mrlja i ožiljaka, te Catrice olovka za obrve s kojom sam trenutno u velikom love-hate odnosu. A o tome nešto kasnije :D

I za kraj, najnovija kupovina su ovu essence noviteti koje sam uhvatila prije dva tri dana. Radi se o novim filerima za njihove palete, ovo su rumenilo i puder za usne, ali oboje su veličine i teksture kao i sjenila za oči. Osobno prije se nisam srela s puderom za usne, ali nijansa mi se svidjela više kao sjenilo za oči i odlično funkcionirala taj način! Ruž za usne, je pravi vampy hladno ljubičasti dragulj. Pakiranje izgleda plavo, ali na usnama ima tu ljubičastu vibru. Nanosi se relativno ok za tako taman ruž iako, dobra olovka ispod podosta spašava situaciju.

Što ste vi ulovili od novih proizvoda?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Sve izgleda super, ali me posebno zainteresirao Essence sprej za fiksiranje lica! 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je dobar :D ne samo za fiksiranje lica nego i za nanošenje praškastih sjenila i pigmenata :D odlično odradi posao :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN