IN cipele ove sezone! Proljeće 2017


Pozdrav dragi moji!

Proljetno toplo vrijeme je ovdje i već nekoliko dana za redom temperature dosežu i do 22 stupnja. Polako se izvlačimo iz zimskih kombinacija i vjerujem da svi hrlimo u shopping po novi par cipela koje ćemo nositi na ovo prijelazno razdoblje ali i toplo vrijeme poslije. Stoga, danas sam vam pripremila svoju wishlistu s nekoliko stranica s cipelama koje bi rado pospremila u svoj ormar.

Prvi na redu je dakako SheIN:
Što reći, nego da su me oduševile sandalice s nižom i debelom petom. I nekako ih puno viđam po internetu i ne mogu opisati koliko mi se sviđaju. Ponajprije jer su udobne, imaju petu ali nije previsoka. Mogu se odlično kombinirati na haljinice i traperice i u isto vrijeme su i casual ali i daju taj dotjerani look. Evo dva para takvih:

Cijena ovih ljepotica je 30$ a možete ih pronaći OVDJE LINK

Sivu verziju možete pronaći OVDJE

Na ZAFUL-u pronašla sam dosta sličnu verziju smeđih sandala s nešto većom petom.

Cijena im je također oko 30$ i link za njih nalazi se OVDJE 

Na Pinterestu sam prije nekoliko tjedana ugledala ove cipelice i odmah se zaljubila u njih. Poslije nekoliko dana ugledala sam ih na RoseGal stranici.  Posebno mi se sviđa ta boja između plave i sive. I detalji na vezanje, jer su takve cipele najčešće jako udobne


Pronaći ih možete OVDJE za cijenu od  45$. Rose Gal

Deichmann je do sada bio moj najveći izvor pristupačnih i slatkih ljetnih sandalica. A ove sezone nas također nisu zakinuli za slatke komade. Prve koje su mi se dopale su ove balerinke na vezanje. Inače ne nosim balerinke jer sam između brojeva i vrlo mi je teško kupiti neke koje mi neće nažuljati nogu ako su male ili spadati s noge ako su malo veće.


Cijena im je 129 kn a link na njih možete pronaći OVDJE

Ljetne čizmice su nešto što lovim već godinama i nikako ne mogu naći par savršenih. Inače volim nositi haljinice i ljetne čizmice bi riješile problem "nemam što obuti" kad nije dovoljno toplo za sandalice.

Možete ih pronaći OVDJE za cijenu od 229 kn.


Za nešto svečanije kombinacije sviđaju mi se jako bež jednostavne sandale. Minimalizam je nekada  upravo ono što podiže svaku kombinaciju.

možete ih pronaći OVDJE za cijenu od 199kn.

A budući da obožavam sandale s nešto debljom petom, odmah su mi zapele za oko ove.

Cijena 299kn možete ih pronaći OVDJE


Budući da sam opsjednuta s ovim mini sandalicama razveselilo me kad sam vidjela da i Deichmann ima svoju verziju.

Možete ih pronaći ovdje za cijenu od 149 kn


Koje su vam se najviše svidjele? I preferirate li ovakvu obuću ili udobne tenisice?

xoxo
Vaša IV.





Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN