NewIN: Siječanj 2017.: Garnier, Vivian Gray, Catrice, Mala Od Lavande, Alverde i drugo


Pozdrav dragi moji!
Kroz proteklih mjesec dana, nakupilo se podosta stvarčica koje sam kupila ili dobila stoga sam ih sve odlučila staviti u ovaj NewIN post. Budući da neke proizvode koristim već neko vrijeme možete uskoro očekivati i recenzije o ovim proizvodima, stoga ako vas nešto posebno zanima, svakako mi napomenite u komentarima! :D



Mala Od Lavande rollon od čajevca sam dobila početkom ove godine i često ga koristim posebno u zadnje vrijeme zbog velike količine prištića koji izbijaju zbog stresa, zime i puno faktora. U kombinaciji s još nekoliko proizvoda, mogu reći da sam poprilično sredila stanje u rekordnom roku, tako da je na mene ostavio i više nego dobar dojam. Vrlo brzo planiram napraviti i update na proizvodima za njegu lica, jer se štošta promijenilo, stoga pratite moj blog! Biobazin balzam je već itekako ukorijenjeni favorit u mojoj kolekciji, stoga nije ni čudo što se nalazi i u ovom postu!


Kupila sam i nekoliko essence proizvoda, omiljeni Camouflage puder čiju recenziju čitajte ovdje i maskaru koja me oduševila. Svakako planiram ove sitnice ugurati u jedan grupni post i recenziju!


Budući da se Catrice rješava nekih stvari iz redovnog asortimana, uhvatila sam priliku i ugrabila NUDE illusion puder. Odavno sam ga htjela probati, a budući da izlazak ovog pudera znači dolazak novog, mislim da bi jedna usporedna recenzija bila itekako zanimljiva i vama i meni. Sa setom za konturiranje sam moram reći ugodno iznenađena! Jako mi se sviđa nijansa za konturiranje jer se izrazito lako blenda a highlighter odličan za svakodnevni lagani sjaj. Sleek paleta je već poslikana za recenziju, tako da nešto više o otme uskoro!


Ovdje se pronašlo i nekoliko novih Gabrini lakića od moje drage Dalie :*, moram reći da me na prvu oduševila siva nijansa, a potom očarala ova narančasta :D Definitivno nisam očekivala da će na noktima izgledati tako dobro! :D


Na poklon sam dobila i VIVIAN GRAY set gel za tuširanje i losion za tijelo. Pakiranja su jednostavno predivna! A miris ovih proizvoda je fantastičan. Moram reći da losion nije pretjerano hidratantan, stoga bi bio pogodniji za toplija razdoblja kada je koža nešto manje suha.



Obnovila sam i zalihu omiljenih dezodoransa Rexona je dobivena na poklon od mame, a Garnier je upao u košaricu kada je u Mülleru trajalo sniženje na GARNIER proizvode. Moram reći da sam potpuno pala na to plavo pakiranje.


Krajem prošle godine sam kupila i depilacijsku kremu za osjetljiva područja lice pazuh i bikini zona od Afrodite. Inače nisam baš bila fan ovakvih krema jer nikad ne otklone mi dlačice do kraja, ali ova očito radi svoju magiju, poslije nje nema više nikakvih zaostalih dlačica, a ono najbitnije ne iritira kožu ni najmanje. Losion poslije depilacije me nije pretjerano oduševio, čak mislim da je na dobrom putu u hrpicu proizvoda koji su me razočarali.



Da sve ne bude tako crno, GARNIER me opet oborio s nogom sa svojim proizvodima za kosu, cijela linija koju sam kupila protekli tjedan me apsolutno oduševila i nakon malo dužeg korištenja, očekujte recenziju ovih divota.


Nakon pozitivnih iskustava s rollonom, odlučila sam se probati i sapun Mala Od Lavande, i moram reći da je moje lice itekako zahvalno, više u recenziji koja dolazi uskoro.



Na kraju, kupljena su i dva Alverde proizvoda, ulje za lice je ponovljena kupovina. Dok uljni odstranjivač šminke će možda završiti poput Afrodita losiona poslije brijanja.

To je to od mojih novih stvarčica. Pišite mi što vas najprije zanima!
Do idućeg puta, lijep pozdrav! Xoxo,
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Super noviteti.Puder i sapun me najviše zanimaju .😘😊💜

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeej :D puder čeka novu verziju a sapun je među prioritetima tako da to očekuj ubrzo :D :*

      Izbriši
  2. Garnier linija za kosu kamelija i argan je i mene u više navrata oduševila što njegom što mirisom. Totalno razočaranje Alverde uljni čistač s goji bobicama, ajme šta je to masno i neunčikovito.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem imala sam tako visoka očekivanja s obzirom na ono sto piše, ali je proizvod doista loš. :/ na ocima mi uvijek ostane hrpetina maškare koju moram skidati s drugim stvarima jer ovo zna podosta peći oči 😬

      Izbriši
  3. hmmm, mislim da cu definitivno kupiti neke stvari iz tvog posta, a prva na popis ide afroditina depilacijska krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DD Odlicna je stvarno ja sam ostala bas iznenađena :)

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN