srijeda, 4. listopada 2017.

MAKE UP U 5 MINUTA?? - IZAZOV!




Pozdrav!
Hvala što ste svratili na moj beauty kanal!
Ako već niste, ne zaboravite se pretplatiti. Svake srijede očekuje vas novi video u kojem testiramo novitete, recenziramo zanimljive proizvode ili kopamo kroz moje favorite i potrošene proizvode. Osim toga, na mom kanalu možete pronaći i mnoštvo drugih beauty tema. Ako ste više od čitanja… posjetite moj BLOG. Ondje vas čeka pregršt fotografija i teksta iz beauty svijeta! 

U današnjem videu… 5 minuta se može činiti kao dovoljno vremena za jedan lagani dnevni look… pogledajte kako je meni to pošlo za rukom!

 

Hvala vam na gledanju!
Xoxo
Ivana
Moj blog možete posjetiti na adresi:
www.beautyartbypanek005.blogspot.hr
--------

Glazba: Youtube Library
---------
Follow me on my social media for more information:
_______
Have a beautiful day!


Nema komentara:

Objavi komentar