Make up za različite oblike očiju




Pozdrav svima! 

Početak nove godine kod mene je donio velike promijene, iako sam planirala odmah krenuti s radom na blogu ipak sam uzela par dana kako bi sredila  sve što me snašlo ovih dana. Konačno imam malo veći prostor i mogu se koncentrirati na pisanje za vas. Danas vam donosim potpuno „novi“ tip posta na mom blogu. 

Iako sam već puno puta pričala o make up-u i ubacivala razne savijete i trikove koje i sama prakticiram, ovaj puta vam donosim nešto drugačije.  Donedavno, veliki izvor mog  znanja na ovom području su bili ili YouTube ili prakticiranje na sebi samoj. Međutim nekako tokom ovih blagdana surfajući i tražeći inspiraciju počela sam čitati jednu od make-up knjiga i naišla upravo na zanimljiv dio čiji naziv nosi  i ovaj post.

Nažalost nemam izuzetno puno iskustva u šminkanju drugih ljudi, i veliki izazov mi čini, kada moram šminkati nekoga tko ima potpuno drugačiji tip i oblik oka od mene. Ono što sam pročitala uvelike je meni olakšalo snalaženje i  rad a budući da jednog dana zaista imam veliku želju i baviti se šminkanjem drugih.

Oblici očiju mogu biti svrstani u 6 kategorija. Donosim vam grafički prikaz i savijete kako šminkati tih 6 tipova očiju. Neke slike koje vidite u ovom postu su crtane mojom rukom. Nekada črčkanje raznih portreta je bila moja strast, valjda i zbog toga što toliko volim make-up. Igra svjetlosti i sjene me često fascinirala i njena moć da promijeni oblik i da  dimenziju običnom papiru. Iako nikada nisam usavršila svoju tehniku crtanja jer sam ošla u drugom pravcu, danas sam se potrudila za vas ipak upotrijebiti tu i tamo svoje crtalačke sposobnosti koje duugo nisam koristila. Pa možemo započeti!

„RAVNOMIJERNO USAĐENE“ OČI : 


Ovo je idealan tip očiju, razlog tome je što između dva oka postoji upravo jednaka udaljenost, u dužini jednog oka . Zato ne morate biti zabrinuti nikakvim „korektivnim" make up-om i u pravilu možete raditi s očima što želite, manje-više će sve izgledati uravnoteženo.

„ŠIROKO USAĐENE OČI“

Ovaj tip očiju karakterizira da su dosta  raširene te da dužina između očiju je veća od same duljine jednog oka. Kako bi se postigla ravnoteža,  potrebno je staviti tamnije sjenilo na područje do nosa odnosno u unutarnji kut oka kako bi ih vizualno približili i uravnotežili oči.  Oči također mogu biti i blizu tada se preporučuje tamnije sjenilo na vanjski rub oka.



„DUBOKO USAĐENE“ OČI: 

Kako i sam naziv kaže, ove oči su dosta povučene u očnu udubinu i samim time cilj je istaknuti ih i „izvući“ a to se postiže po principu highlightanja. Dakle ako imate ovakav tip oka, odgovarat će vam sa koristite svjetlije nijanse preko cijelog kapka a na područje pregiba lagane nijanse par tonova tamnije nego li boja kože kako bi „konturirali“ oko.  Naglasak je na nježnim tamnijim nijansama. Crna ili bilo koja izuzetno tamna boja će samo poništiti efekt svijetlog sjenila. 



„VELIKE OČI“: 

Iako nam je pojam velikih očiju često i pojam ljepote, nekada oči mogu biti previše izražene, stvarajući  dojam „šoka“. Tada upravo odlično dolazi upotreba tamnijih nijansi koje bi u ovom slučaju trebale biti smještene preko cijelog područja kapka i pregiba. Stvarajući blaži pogled.



"OKRUGLE OČI": 

Kod okruglih očiju ako ih želite vizualno izdužiti, najčešće veliku ulogu ima upravo tuš  koji će učiniti da se oko  doima kao oblik badema. Dakako ovaj efekt se može postići i sjenilom ali koncentrirajući se da tamnije nijanse izlaze izvan područja oka.



"MALE OČI":  

Kod izrazito malih očiju, svijetle nijanse su ključ u otvaranju oka. I na sličan način se šminkaju poput duboko usađenih očiju. Plus savjet, olovka u boji mesa ili bijeloj na području unutrašnjeg ruba oka  će savršeno otvoriti pogled  i postići iluziju ne samo većih već i odmornih očiju. 




Teško da će vaš tip oka spadati samo u jednu kategoriju, ja imam okrugle oči koje su ravnomjerno usađene. Iako u ovoj podjeli koju sam navela danas  postoji 6 tipova, mislim da svakako bi se moglo dodati još, pogotovo kada govorimo o spuštenim i dignutim vjeđama. 

Svakako uzmite u obzir da nisam profesionalac i da ove savijete donosim na temelju knjiga koje sam pročitala i svog osobnog iskustva sa šminkanjem.Dakako nemojte ovo shvaćati kao nešto što morate raditi, ovo su samo savijeti koji vam mogu olakšati snalaženje i aplikaciju sjenila pogotovo ako ste početnik i još niste sigurni kako ih koristiti.

Kako vam se sviđa ovakav tip postova? Biste li rado čitali još koji? Nadam se da ste naučili ponešto i do idućeg puta, lijep pozdrav! 

Xoxo,

Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Baš si se lijepo potrudila, naravno voljela bih još takvih postova :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Čim bude sinula još koja ideja ići će i post :)

      Izbriši
  2. Odlican post :)
    I bas mi se svida kako si malo redizajnirala blog, jako je lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nova godina je :) Bilo je vrijeme za malo osvježenja haha. Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Super ti je post i crteži su mi odlični! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, nadam se da ces cese objavljvati ovakvav tip postova :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si irefila blog, svidjaju mi se ovakvi postovi.


    Posetite me i učlanite se ako želite ❤
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna tema, malo blogera je pricalo o ovome :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/essence-gel-nail-polish-look.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU